piątek, 11 października 2013

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!POMOC POTRZEBNA OD JUŻ!!!!!!!!!!!!!!

POMÓŻCIE!! KOLEŻANKA ZNALAZŁA KOTA, KTÓREGO NIE MOŻE ZATRZYMAĆ!!!!

"Oto Groszek Przesympatyczny kociak, który znalazł u mnie tymczasowy dom. Niestety nie mam możliwości trzymania dwóch kotów w domu, dlatego poszukuje dla niego rodziny, która otoczy go opieką i miłością, na jaką z pewnością zasługuje. Groszek jest strasznie towarzyski, spokojny, potrafi sam załatwiać się do kuwety, uwielbia głaskanie i spanie na kolanach. Kociak idzie dzisiaj do weterynarza na szczepionki i odrobaczenie. Obiecuje, że ten, kto weźmie Groszka do domu na pewno będzie zadowolony z nowego domownika, który mnie samej sprawia wiele radości. Ps. Imię oczywiście jest tymczasowe, jeśli ktoś będzie mu chciał nadać nowe to inwencja twórcza jest wskazana "

SZUKAMY DOMKU DLA GROSZKA

5 komentarzy:

  1. Niestety nie mogę,ale pytałam znajomych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Groszek już znalazł dom!!!!! Na całe szczęście :)

      Usuń
  2. Tak się cieszę,bo myślałam o nim po nocach i ciągle pytałam znajomych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Groszek został u koleżanki naszej pani - udało jej się przekonać całą rodzinę i kota Harrego, który już wcześniej z nimi mieszkał. No i okazało się, że Groszek jest dziewczynką - Groszką! :)

      Usuń
  3. Super. kamień spadł z serca.

    OdpowiedzUsuń